Sprokkelen

Bezoek van een mier

Het is dat
wat je op eigen houtje
sprokkelt

Grote wolfspin aan het zonnebaden

Dat van leven
Dat van zin

Lekker in het zonnetje

Dat wat wakkert, waait
en wappert

Gewond

Dat wat jouw vuur
laat branden
Binnenin

Natuurliefde

 

Iedereen hartelijk bedankt voor alle fijne reacties en likes bij mijn vorige blog !!
Lieve sprokkel-groetjes Anna 🤗

22 gedachten over “Sprokkelen

  1. Ook de natuur is met liefde geschapen… Dat bewijst het hartvormige keitje, dat door moeder natuur met liefde geboetseerd is, hoe hard het materiaal ook mag zijn 🙂 Naast jouw prachtige foto’s ook weer een mooie tekst erbij! 🙂
    Fijne weekendgroetjes, Heidi

    Like

  2. Hoi Anna,
    ik ben een natuurmens maar een spin vind ik nog steeds “griezelig”.
    Op je foto’s kan ik deze wel heel goed en op mijn gemak bekijken.
    Waardevolle serie van deze diertjes in de natuur.
    Lieve genietgroetjes, Helma

    Like

Plaats een reactie