Gehakkelde aurelia

IMG_2514

Daar ben je dan weer,
voor mij
als eerste Vlinder van dit jaar.

Fladderend door de tuin,
genietend
van de warme Lentestralen.

Zittend hier en daar,
op te warmen
van het geen die je net ontwaakte.

Nog even bijtanken,
Lente
seizoen van de Liefde…

Β© FotoAnna

 

Iedereen bedankt voor alle fijne reacties bij mijn vorige blogΒ !!
Lieve groetjes Anna

 

 

37 gedachten over “Gehakkelde aurelia

  1. Ik heb al het citroenvlindertje en een koolwitje door mijn tuin zien fladderen maar nog niet deze gehakkelde aurelia, maar dat komt nog wel hoop ik! Ondertussen kan ik van dit mooie exemplaar genieten… Ook de tekst is weer heel mooi, om bij weg te dromen… πŸ™‚
    Lieve lente groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  2. prachtig!!
    Hier nog niets gezien zelf geen Citroenvlinder en die zijn hier meestal de eerste.
    Gelukkig heb ik geleerd geduldig te zijn.

    Anna geniet van de mooie dagen welke er aankomen, dus camera in de aanslag πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

