Druppel

Alles heb ik gedaan
Overal ben ik geweest
Elke uitdaging ging ik aan

 photo IMG_9619 kopie_zpsuud4m7wq.jpg

Ik dreef door zeven wereldzeeën
Zwevend tussen wind en wolken
Biggelde langs duizend ruiten
Sprong uit gieters en fonteinen

 photo IMG_0031 kopie_zpsiltxzy3s.jpg

Hing aan bloemen, takken en kranen
Viel op daken, paraplu’s en petten
Werd gemept door ruitenwissers
Spoelde weg door afvoerputjes

 photo IMG_9552 kopie_zps8f0rytay.jpg

Ik ben die ene… die lijkt op die andere
Ik liet die emmer overlopen

Gedicht: Jos van Hest

Iedereen weer bedankt voor alle fijne reacties bij mijn vorige blog !!
Lieve groetjes Anna

24 gedachten over “Druppel

Geef een reactie

