Mijn ontmoeting met het Muntvlindertje

Gisterenochtend vroeg uit bed gerold, bakkie koffie en boterham met pindakaas… het was al benauwd binnen. De zon stond net op de kleine bovenraampjes die open stonden, ook wel raamlichten genoemd. Ik ga de grote ramen ook openzetten, lekker luchtig… zie ik dat er een klein Muntvlindertje op het voorzetraam zit. Gauw mijn fototoestel gepakt en naar buiten en ja hoor, ze zat er nog… en ook nog mooi in houding, dus ik hoefde geen gekke capriolen uit te halen. Het was net of ze op mijn gewacht had, want naar een paar foto’s fladderde ze zo weer weg. Ze keek nog even om en fluisterde zo dat ik haar net nog kon horen… dag Anna en ik riep nog gauw aan haar terug… bedankt schoonheid!! 😀

Muntvlinder - Pyrausta aurata
 

Iedereen bedankt voor alle fijne reacties bij mijn vorige blog !!
Lieve groetjes Anna

 

17 gedachten over “Mijn ontmoeting met het Muntvlindertje

  1. Wat een schoonheid Anna en wat ontzettend mooi gefotografeerd!
    Muntvlindertjes zie ik eigenlijk nooit dus ik ben blij dat ik deze bij jou zien en hoe!
    Lieve geniet groetjes, Helma

    Liked by 1 persoon

  2. Dat is inderdaad een schoonheid, Anna.
    En dat geldt niet minder voor je foto. Je hebt zo af en toe van die gouden momenten, en die moet je net even zien te pakken. Dat is jou in dit geval weer goed gelukt, er straalt zelfs een gouden glans van je foto af. 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

