Pad

1. Bruine pad-Bufo bufo

 

Ik was vanochtend op pad,
toen ik de Pad tegen kwam.
Ha, die Pad, ook op pad?
Ja Anna, ik ben ook op pad.
Waar gaat jou pad naar toe, Anna?
Mijn pad leidt naar jou, Pad…
Ohhh gezellig, zei de Pad,
want mijn pad leidt naar jou, Anna!
en zo gingen we samen op pad…

 

2. Bruine pad-Bufo bufo

Lieve groetjes Anna 😀

 

21 gedachten over “Pad

  1. Geweldig!!!! Lag je languit op de grond Anna!?
    Die eerste foto is werkelijk fantastisch!
    ook je tekst erbij is werkelijk super. Mijn complimenten.
    Lieve groetjes, Helma

    Liked by 1 persoon

  2. Dat is inderdaad toevallig, dat bij ons allebei de pad centraal staat. Vooral je eerste foto vind ik erg mooi, en je hebt er ook een mooi woordenspel van gemaakt.
    Ik laat morgen nog wat meer van het padje gezien, voor vandaag vond ik dat oog wel een mooie eyecatcher met de verwijzing naar “These eyes”. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

