Bram en Sam

Bram en Sam

De gebroeders Bram en Sam zitten graag voor het raam te kijken, naar alles wat ervoor bij komt… één of andere vlieg of een hommel, een vlinder prachtig vinden ze dat. Zeker als er ook nog ééntje in de buurt of op het horrengaas gaat zitten… hahaha je begrijp het al, dan hangen ze erin. Maar gelukkig komt dat niet meer zoveel voor. Ze hebben onderhand geleerd dat dat geen nut heeft, want ik kan er toch niet bij en ernaar kijken is eigenlijk veel leuker. Wat ze ook graag doen is mij volgen in de tuin en dan zie ik, zoals nu wat ze denken… wat gaat ze nu weer doen met dat gekke zwarte ding… toch niet… ja, toch even een foto van jullie maken. 😀

 

Iedereen weer bedankt voor alle fijne reacties bij mijn vorige blog !!
Lieve groetjes Anna

 

16 gedachten over “Bram en Sam

  1. Hoi Anna,
    ik dacht eerst even dat het een prent of schilderij was hihih…
    maar het zijn je eigen poezenbeestjes. Erg leuk gedaan zo en ja,
    ze willen graag zien wat je doet in de tuin 🙂
    Lieve groetjes, Helma

    Liked by 1 persoon

  2. Poezen zitten graag achter de raam te kijken naar buiten. Mooie poezen zijn dit. Het lijkt portret schilderij. Heel apart deze foto. Katten zijn altijd nieuwsgierig wat je doet. Wat hebben liefelijk uitstraling.
    Fijne dag.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een pracht katten en natuurlijk zo nieuwsgierig als wat.
    Ik heb een Siberische kat, die is óók zó nieuwsgierig als ik met de boodschappen thuis kom, wordt alles gekeurd. Een kast of een la open en hup Mika zit er meteen in!
    Grtjs 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

