Rondje vijver

Als ik een rondje de vijver doe, kom ik echt van alles tegen en dan ga ik helemaal op in het fotograferen van het geen dat ik tegen kom. Met macro fotografie zie je heel veel wat er in die kleine wereld gebeurd, je kan alles zo goed bekijken en dan voelt het net of je één wordt met die wereld… heel apart en heel bijzonder…

Klik op een foto dan kan je ze in het groot bekijken.

Iedereen bedankt voor alle fijne reacties bij mijn vorige blog !!
Lieve groetjes Anna 😀

 

16 gedachten over “Rondje vijver

  1. Hallo Anna,
    de macrowereld is ook heel mooi en hele bijzonder.
    Je ziet dan vaak dingen die je soms met het blote oog niet ziet.
    Je laat hier dan ook weer een fantastische serie zien van wat er om jou vijver heen speelt. Geweldig al die kleine juffers maar ook de kikkers en de insecten zijn prachtig en mooi gedetailleerd in beeld gebracht.
    Geniet van het weekend.
    Lieve groetjes, Helma

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtige serie Anna. Heerlijk om zo rond je vijver te lopen. De Sluipwesp is prachtig, ik zag m vorige week, (helaas geen foto) maar kon hem ook niet vinden op internet. Jouw foto ervan lijkt sprekend! Ondanks de mooie macro’s ga ik voor het sprookjesachtige van de juffers! Maar de kikkers……. ach, ze zijn allemaal top!! Gr Jan W

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

